poniedziałek, 7 marca 2016

Odwzorowanie słodyczy #0

ALO
Dziś napiszę pierwszą notkę, pierwszą serię. Myślę, iż nie było takiej na innych blog'ach. Nazywa się "Cupcake" - ciastka.  Będzie to upodobnienie, ale nie takie zwykłe.  Użyjemy do niego art-book'a i zdjęcia jakiegoś ciasta z internetu. Ogólnie pamiętacie aktualizację z dodaniem kształtów? Będę z nich dzisiaj tworzyć ciastka. Zaczynajmy.
Mamy tu ferrero rocher. Na zdjęciu jest ich około czterech, lecz przestawię tylko jedno. Obok babeczek leżą cukierki, których także tu zabraknie. Ciastko jest zapakowane w złote opakowanie. Na pierwszy rzut oka skojarzyło mi się z rozwiniętym wachlarzem. Wyżej jest ciemne ciastko nadziane kremem czekoladowo-orzechowym, nutellą. Można tu zauważyć też ten sam krem, który jest w środku na górze co bardzo ładnie wygląda. Na nim położono pralinkę ferrero rocher. Ogólnie wygląda bardzo ładnie. Myślę, że byłyby idealne na jakąś imprezę, bo ładnie się prezentują, a jeszcze lepiej smakują.
Boże, jak to wygląda...
Góra: W sumie wygląda to dosyć ciekawie. Ogólnie przeważa tu kolor ciemnego brązu. Nie mogłam użyć takiego jak powyżej, ponieważ nie posiadam statusu VIP, a musiałam zaznaczyć dół babeczki. Zrobiłam ją z kółek, no są bardziej babeczkowe, bądź po prostu nie wiem ile kwadratów trzeba byłoby poświęcić. Na pierwszym zdjęciu krem układa się w taką "spiralę", lecz na MSP nie mamy takiej możliwości. Nie wyszło to estetycznie... Nawet nie zaznaczono ciasta. |Zaznaczyłam tylko krem| Oceniam ją 3/10. Mogłam zrobić to lepiej, szkoda, że nie potrafiłam.
Dół: Tu też nie jest najlepiej. Zrobiłam go w dużo jaśniejszym odcieniu brązu. Żółty (bo złotego nie posiadam) w ogóle by się nie nadał. U góry na początku był ułożony "pasek" z trójkątów, ale uznałam, iż wyszłoby o wiele lepiej, gdyby górna część była bardziej widoczna.  Cała podstawa przypomina kwadrat, a nie koło. Wszak nie mogła przecież wykonać zrzutu...  Aby było bardziej naturalnie chciałam zrobić kilka linijek z ciemniejszych kwadratów. Teraz jednak wolałabym je usunąć, ponieważ nie dość, że są nierówne, to jeszcze między nimi znajdują się zbyt duże przerwy. Dól oceniam na 2/10 - jeszcze gorzej.
Akcesoria: Tak jak i w strojach, tak  i tu mamy akcesoria. Tu można pralinkę zaliczyć do nich. Stworzyłam ją z kółka odcienia dołu, czyli kawowego. Zamiast tych orzeszków użyłam mniejszych, o wiele ciemniejszych kółek, które dają dobry efekt. Ogólnie nie ma tu co opisywać, więc końcowa ocena to 2/10. 
Całość ogólnie nie podoba mi się, ale zawsze mogło być gorzej. 
Na tym kończę ten post.
/Jutrzenka.

2 komentarze:

  1. Huanying!
    Dobrze, skomentuję ^^. Więc jedna malutka uwaga: pamiętaj o dodaniu tytułu ^^. W archiwum wygląda to nieestetycznie, a dla ciebie to kilka kliknięć! Ok, ogółem seria bardzo ciekawa :3. Nigdy się z taką nie spotkałam! Pisałaś już gdzieś? Twój styl pisania bardzo mi się podoba :D jest wyluzowany i spokojny. Czasem dodasz też jakiś mały żarcik. Nie tak jak ja. Ja zawsze wszędzie dowalam żarty z których nikt się nie śmieje X'D.
    No więc życzę Ci przejścia ^^.
    Bayoo :*
    ~Martika ;3 *ta co napisała zgłoszenie pod tobą*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze napisany post. Wszystko jest przejrzyste i estetyczne. Podziwiam, że nie użyłaś żadnych emotikon. Ja jeszcze się uczę ich nie stawiać. Mam nadzieję, że dalej będziesz tak dobrze pisać, tylko nie zmarnuj tego! Odwzorowanie wyszło tak średnio, ale sądzę, że nie o to chodzi, tylko o styl pisania, a robisz to świetnie.

    Pozdrawiam,
    'J
    `Julq
    'Jain
    ''Yenn.
    Msp-z-LoveYou8712.blogspot.com
    Abieska-Wariatka-i-MSP.blogspot.com
    Ta-z-msp.blogspot.com
    (Jeśli Ci przeszkadza, to usuń komentarz, ale miło by było gdybyś zajrzała, szczególnie w pierwszy link ;))

    OdpowiedzUsuń